Informacje o wysyłce

 

1. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

2. Koszt wysyłki jest automatycznie naliczany po dodaniu produktów do koszyka i wyborze formy płatności. Podane koszty wysyłki obowiązują na przesyłki do wszystkich miejsc w Polsce. Jeśli wartość zamówienia produktów Rosenthal przekroczy 4500,00zł, koszty przesyłki na terenie Polski ponosi Sklep internetowy “PERŁA”. W przypadku zamówienia biżuterii firmy “PERŁA”, którego wartość przekroczy 1000,00zł, koszty przesyłki na terenie Polski ponosi Sklep internetowy “PERŁA”. Niezależnie od wybranej formy płatności. Przesyłka będzie dostarczona pocztą kurierską.
Wszystkie zamówienia na terenie Polski wysyłane są za pomocą Poczty Polskiej (Przesyłka biznesowa).

3. PRZESYŁKA BIZNESOWA to usługa Poczty Polskiej  polegająca na przyjęciu przesyłki  o określonym gabarycie i maksymalnej masie do 30 kg.

4. W ramach usługi mogą być nadawane przesyłki:
–  STANDARD, która polega na przyjęciu, przemieszczeniu oraz doręczeniu/wydaniu przesyłki odbiorcy, 
– POBRANIE, która polega na przyjęciu, przemieszczaniu oraz doręczeniu/wydaniu przesyłki odbiorcy oraz pobraniu należnej kwoty i niezwłocznym przekazaniu jej na rachunek bankowy wskazany przez nadawcę.

Klient lepiej wykorzystuje swój czas, oszczędza pieniądze i odbiera przesyłkę w określonym terminie (wcześniej podanym przez kuriera Poczty Polskiej).
Zalety:
– Gwarantowany termin doręczenia – 48 h
– Powiadomienie adresata przesyłki SMS-em o terminie doręczenia.

Cennik

 

Gabaryt Maksymalne wymiary
przesyłki
(w cm)
Cena (w zł)
Standard
(ekonomiczna)
Cena (w zł)
Pobranie
(za pobraniem)
XS 25,0 x 20,0 x 10,0 8,50 12,50
S 30,0 x 25,0 x 15,0 11,00 15,00
M 35,0 x 30,0 x 20,0 13,00 17,00
L 45,0 x 35,0 x 25,0 16,00 20,00
XL 60,0 x 50,0 x 30,0 18,00 22,00
XXL 90,0 x 60,0 x 35,0 25,00 29,00

 
5. W przypadku wysyłki poza granice Polski (Europa łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) – 70,00zł.

6. W przypadku wysyłki poza granice Europy, prosimy o kontakt ze Sklepem internetowym przed dokonaniem potwierdzenia zamówienia  e-mail: adam.maciaszek@perla-bizuteria.pl   lub tel: +48 91 577 10 70.

7. Rezygnacja z zakupionego towaru, reklamacja

  • Towar powinien zostać odesłany przesyłką rejestrowaną, listem poleconym lub paczką. Sklep Internetowy nie odpowiada za towary zaginione w trakcie przesyłki. Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych na nasz koszt.
  • W przypadku zwrotu, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie towaru, lub odeślemy kwotę równą cenie towaru przekazem pocztowym. W przypadku reklamacji, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie towaru powiększoną o koszt jego wysyłki oraz odesłania. 

8. W przypadku towarów niedostępnych w sklepie, a dostępnych tylko na zamówienia kupujący zostanie poinformowany o czasie dostawy i poproszony o akceptację terminu dostawy. 

9. Kupujący zostanie poinformowany także o sytuacji, gdy towar jest chwilowo niedostępny. W takiej sytuacji okres dostawy może zostać przedłużony lub kupujący może zrezygnować z zakupu.

10. Czas dostawy liczony jest od momentu otrzymania płatności lub akceptacji zamówienia, w przypadku przesyłki za pobraniem. Wysyłka zostaje przygotowana i wysłana do klienta następnego dnia roboczego po wpłynięciu płatności na konto bankowe lub akceptacji zamówienia w przypadku przesyłki za pobraniem. Termin realizacji obejmuje wyłącznie dni robocze.

11.Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z winy Poczty Polskiej, firmy kurierskiej.

12. W momencie pokwitowania odbioru towar staje się własnością Klienta. Klient ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub uszkodzenia towaru podczas transportu Klient zobowiązany jest do sporządzenia protokołu w obecności spedytora. Protokół ten będzie podstawą reklamacji zakupu.

 

biuro@perla-bizuteria.pl
Tel.: +48 91 578 60 16, Tel./Fax: +48 91 577 10 70

Zapisz się do Newslettera

Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Google Plus
Google Plus
Google Plus